duminică, 30 mai 2010

Turte dulci pentru Craciun



Eram constienti ca baietii n-ar fi avut rabdare sa stea pe langa noi sa facem traditionalul cozonac pentru Craciun, asa ca am cautat retete si modele de prajiturele specifice.
I-am aratat lui Andrei poze pentru inspiratie. Cu doua zile inainte am copt formele seara, dupa ce s-au culcat baietii.
Asa ca in ziua de Ajun am inceput operatiunea decorarea:
Am facut glazura din ou si zahar pudra (reteta este de royal iceing).
Am cumparat colorant alimentar, bombonele, nuca de cocos colorata din hypermarket.Mi-am dat seama ca dureaza prea mult timp sa coloram fiecare fursec in parte, asa ca am mai lungit putin glazura si am aplicat-o cu pensula, apoi le-am trecut prin frimiturele.





Majoritatea au devenit cadouri, carora le-am pus etichete tot din turta dulce.



Anul viitor vom sti sa tinem fursecurile in recipiente inchise, deoarece turta dulce se fragezeste si devine cu muuuult mai buna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu