duminică, 30 mai 2010

Postere, invitatii si alte surprize tiparite

Ne place sa ne surpindem prietenii si familia cu invitatii originale sau cu postere.

Iata invitatia la Aniversarea de 1 an a lui Andrei (sunt 12 poze din fiecare luna de viata):
Iata invitatia la Aniversarea de 1 an a lui Paul (am facut petrecerea la un restaurant cu specific mexican):

Invitatia lui Andrei la aniversarea celor 4 anisori (nov 2009):

Cadoul de 8 martie al bunicelor (pe langa poezia lui Nichita Stanescu 'Cea mai scumpa de pe lume', am salvat de pe net costume cu personajele enumerate si le-am prelucrat cu fetele no:


Am trimis o felicitare electronica de Craciun tuturor celor dragi:


Pentru a le demonstra prietenilor nostri ca avem deja o traditie in a ne intalni la fiecare inceput de an, am facut un colaj:

Impreuna cu Andrei am facut o felicitare pentru prietena noastra, Andreea. Am gasit un model foarte interesant pe site-ul Marthei Stewart.








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu