duminică, 30 mai 2010

Casuta lui Mos Craciun

Mi-a incoltit in minte ideea de a face turta dulce cu ocazia Craciunului.
Nu stiam cat de receptiv va fi Andrei, asa ca l-am testat cu o casa deja proiectata de cei de la Ikea.

Am facut o glazura din un albus de ou batut spuma si apoi amestecat cu zahar pudra pana s-a facut de consistenta aracetului.



Am lipit peretii, apoi am facut restul de glazura mai moale si am intins-o pe peretii unde urma sa mai punem decoratiuni (acoperis, pereti, etc).

Am facut decoratiunile din Bonibon si jeleuri. Spre marea mea incantare, Andrei a fost mai fericit sa puna bomboanele pe casuta, decat sa le manance.






Andrei s-a dovedit a fi rabdator si foarte incantat de idee.
Cred ca e usor sa va imaginati ca ne-a fost tare greu sa o stricam.

Dupa ce Mosul a inaugurat-o in Ajun, am dat-o copiilor la gradinita sa se bucure de ea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu